Logo witryny podlaskie.eu
Banerek Poznaj Podlaskie
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Banerek Poznaj Podlaskie

Koncerty na głos i obraz – recitale dyplomowe

20 czerwca 2023

Zeszyty z nutami na instrumentach muzycznych.

Koncerty na głos i obraz – recitale dyplomowe

Muzeum Podlaskie w Białymstoku zaprasza na ostatnie przed wakacjami muzyczne spotkanie przygotowane wspólnie z Wydziałem Instrumentalno-Pedagogicznym, Edukacji Muzycznej i Wokalistyki Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Odbędzie się ono w środę, 21 czerwca, w białostockim Ratuszu o godz. 16.

Kierownictwo artystyczne i prowadzenie koncertu – prof. dr hab. Cezary Szyfman, kierownik Katedry Pedagogiki Wokalnej Filii UMFC w Białymstoku.

Wykonawcy:

Agnieszka Ewa Aramowicz
Antonio Vivaldi (1678–1741) – aria „Domine Deus” z „Glorii” D-dur, RV 589.
Wolfgang Amadeusz Mozart (1756–1791) – aria Hrabiny Rozyny „Porgi amor, qualche ristoro” z II aktu opery „Wesele Figara”, KV 492.
Vincenzo Bellini (1801–1835) – „Vaga luna, che inargenti” z cyklu „Tre ariette”, nr 3.
Antonin Dvorak (1841–1904) – aria Rusałki „Mesicku na nebi hlubokem” z I aktu opery „Rusałka”, op. 114.
Giacomo Puccini (1858–1924) – aria Lauretty „O mio babbino caro” z opery „Gianni Schicchi”, SC 88.
Karol Szymanowski (1882–1937) – pieśń „Uwoz mamo roz” z cyklu „Pieśni kurpiowskie”, op. 58, nr 3.
Stanisław Niewiadomski (1859–1936) – pieśń „Dzwony” z cyklu „Jaśkowa dola”, op. 20c, nr 9.
Adam Szmerek (ur. 1948) – III erotyk „Daję Ci na pamiątkę”.
Feliks Nowowiejski (1877–1946) – pieśń „Pamiętasz Janku”, op. 16, nr 2.

Grzegorz Ciulkin
Jan Sebastian Bach (1685–1750) – aria „Gratias agimus tibi” z Mszy g-moll, BWV 235.
Wolfgang Amadeusz Mozart (1756–1791) – aria Leporella „Notte e giorno faticar” z opery „Don Giovanni”, KV 527.
Wolfgang Amadeusz Mozart (1756–1791) – aria „Sarastra o Isis und Osiris” z opery „Czarodziejski flet”, KV 620.
Stanisław Moniuszko (1819–1872) – aria Skołuby „Ten zegar stary” z opery „Straszny dwór”.
Stanisław Moniuszko (1819–1872) – pieśń „Stary Kapral” ze „Śpiewnika domowego”, nr 2.
Franz Schubert (1797–1828) – pieśń „Gefrorne Tränen” z cyklu „Winterreise”, D. 911, op. 3.
Jacques Fromental Halévy (1799–1862) – aria kardynała de Brogni „Si la rigueur” z I aktu opery „La Juive”.
Henryk Czyż (1923–2003) – pieśń „Na wzgórzach Gruzji” z cyklu „Pieśni pożegnania”.
Henryk Czyż (1923–2003) – pieśń „Kochałem Panią” z cyklu „Pieśni pożegnania”.
Henryk Czyż (1923–2003) – pieśń „Ostatni raz” z cyklu „Pieśni pożegnania”.

Natalia Sandra Kendra
Antonio Vivaldi (1678–1741) – aria „Del vagante” z oratorium „Judyta triumfująca”.
Georg Friedrich Händel (1685–1759) – „How beautiful are the feet” z oratorium „Mesjasz”.
Georg Friedrich Händel (1685–1759) – rec. „Armida dispietata!” i aria „Lascia ch’iopianga la dura sorte” z II aktu opery „Rinaldo”.
Christoph Willibald Gluck (1714–1787) – aria Parysa „O del mio dolce ardor” z I aktu opery „Parys i Helena”.
Tadeusz Joteyko (1872–1932) – pieśń Królowej Bony „Frottola Italiana” z opery „Zygmunt August”.
Piotr Czajkowski (1840–1893) – aria Jolanty „Oтчего это прежде не знала” z opery „Jolanta”.
Gabriel Fauré (1845–1924) – „Chanson d’amour”, op. 27, nr 1.
Witold Lutosławski (1913–1994) – pieśń „Spóźniony słowik”.
Ludomir Różycki (1883–1953) – „Piosenka Caton” z III aktu opery „Casanova”, op. 47.

Wejściówka na koncert – 5 zł.

źródło: Muzeum Podlaskie
oprac.: Anna Augustynowicz
fot.: Mateusz Duchnowski

 

Opublikował: Monika Pańko

20 czerwca 2023

Powrót na początek strony